Lista!

Ja, nu blir det lista. För mycket tid har gått, mycket har hänt, jag har glömt bort hälften och blandat ihop vad som hände när osv. Dessutom skriver jag på min iPhone. Så... Jag har...

Låtit InterCity supa mig under bordet.

Firat en mycket intressant midsommar. Grillning hände. Parkbänk med fulla snubbar i Tanto hände också. Det var roligare än det låter!

Börjat jobba som ungdomsledare på gården där jag hängde under min gymnasietid. Älskar't!

Dissat ett annat jobb.

Deltagit på min första styrelsehelg med US Riksstyrelse. Fast jag missade typ hälften. Eftersom jag och InterCity försökte kombinera att båda ha en fullspäckad helg samt ha ett barn.

Haft några myskvällar med Felicia och Sarah. Vi har sett på bio, sett på diverse filmer hemma, (samt Welcome To Sweden) bakat, ätit Felicias goda mat bland annat.

Träffat Lee's kusin!

Haft kopiösa mängder migrän (går det att säga så?) samt andra fysiska åkommor.

Badat med Lee i sjö. Lee älskar att bada. Precis som Mamma hennes.

Och en massa mer som jag har glömt alternativt inte känner för att förtälja om. Nu ska jag vila mig. För jag har migrän. Surprise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0