We should have each other for dinner, we should have each other with cream

Rubriken är en låt, för att undanröja alla eventuella funderingar. Och vet ni? Jag är halvvägs! Eller ja. Jag är i vecka 20. Mer bestämt 19+2. Tror halvvägs är 19+6. Men detta är så exciting! Snart snart snaaart får jag gosa ner näsan i håret på min lilla bebis som sög på tummen när vi gjorde ultraljud. Hon har firat med att sparka jättehårt hela dagen. Eller ja, inte ont och bryta revben-ont. Det dröjer än flera månader. Men jag har inte vant mig och blir förvånad och ropar till typ 10 gånger om dagen-hårt. Det är så mysigt och jag går förmodligen runt ch ler fånigt lite för ofta. Jag börjar komma in i den bästa delen av graviditeten. The time of fin mage och mindre oro eftersom en känner bebis leva och röra sig typ konstant. Nu har jag nog inget mer att säga. Blev en snabb gravid-rapport bara. Jag skulle verkligen behöva fler mammakompisar att prata graviditet med. Jag har visserligen en kompis som är beräknad några få dagar innan mig. Det är rätt häftigt. Men hon bor lååångt bort. Jag vill ha någon att vara föräldraledig med sen! Varför är jag så ung? Aja. Hejdå!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0