Vecka 16+6

Jag måste blåsa min dator och ominstallera den. Den mår inte bra, nämligen. InterCity ska hjälpa mig med det någon dag. Får se när det händer. 
 
Vad har hänt? Jag har haft styrelsehelg, en massa migrän samt magsjuka. Jag minns inte ens senast jag hade magsjuka. Förmodligen var jag ganska liten. Men att vara småbarnsförälder har sina baksidor. Lee och InterCity hade skiten medan jag var på styrelsehelg och jag tänkte att jag kanske skulle slippa. Men på onsdagen, när jag trodde att faran var över och jag var ensam med Lee eftersom InterCity var i Skövde med jobbet kom det. Jag vaknade klockan 7 på morgonen och var tvungen att springa och kräka innan jag ens vaknat ordentligt. Sedan var ribban för den dagen satt och dagen i fråga var förstörd. Hemskt, var det. Tur att Lee var snäll med mig. Eller ja, snäll och snäll. Hon skrattade åt mig när jag kräktes. Ondskefulla barn. Jag skrattade INTE när hon kräktes! 
 
I fredags var jag i alla fall frisk nog att fira InterCity's 31-årsdag en aning. Han jobbade typ hela dagen så vi hann bara med en middag på indisk restaurang men det var mysigt och väldigt gott. Min mage klarade den mycket starka maten avsevärt väl. I födelsedagspressent gav jag InterCity en upplevelsepressent i form av ett stycke skärmflygning som han ska få utstå om ett par veckor. Han verkade bli glad. 
 
I går hade jag myskväll med Felicia. Vi möttes i Hökis och åkte sedan till Hötorget där vi först åt på Pizza Hut. Alltså... jag har bara en sak att säga. Har ni inte testat deras chicken wings med BBQ-sås... gör det. Bara gör det. Snälla. Jag var lycklig hela kvällen över hur gott det var. Och det var ändå bara en del av förrätten. Till huvudrätt åt vi pizza (så klart) och till efterrätt åt vi sån där god Cookie-doe-sak med glass. Så. Sjukt. Gott. Jag har inte ätit på Pizza Hut på en massa år och borde göra det oftare. Efter maten gick vi på bio och såg senaste Bridget Jones-filmen. Den var fin. Hela kvällen var fin. Jag älskar Felicia. 
 
Nu ska jag och Lee gå och äta varsin macka. Om 10 dagar är det rutinultraljud. Wohooooo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0