Milestone!

22+1 i dag. Detta betyder att jag numera ska vända mig till förlossningen och inte gynakuten med eventuella akuta besvär. Men framför allt - från och med nu kommer sjukvården göra allt som står i deras makt att rädda bebis om hon skulle få för sig att födas. Det finns nämligen numera en helt okej risk för henne att överleva. Så coolt!

Det har inte hänt så mycket nämnvärt sen sist. Jag har slrbdwrst tid med min familj, jobbat, och...ja. Jag ville rada upp tre saker eftersom det skulle se bäst ut men kom inte på något mer. I fredags var jag till kansliet för att skriva på papper. Slutade med att jag dessutom hade ett spontant uppföljningssamtal med Linus. Det gick dock inte så bra eftersom vi pratade PM en massa annat. Typ att chansen att han är Gud är ca 9%. Jag tyckte ändå att det var ganska bra odds. Det tyckte inte han. Sedan lunchade jag med honom, Johan och Winsa samt deltog på ett möte med dessa som jag inte skulle deltagit på egentligen men där min närvaro ändå var väldigt vettig. Nu orkat jag inte skriva mer för jag skriver på min iPhone pch det är segt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0