For all you care, this wine could be my blood

Hej och glad påsk osv! Alltså jag vet inte ens vilken dag en firar påsk. Är det i dag eller i morgon? I kväll ska vi i alla fall inte fira något för i dag är det tacosmys som på alla fredagar och tacosmyset är heligt och prioriteras öer alla sekundära högtider som påsk och skit. Dessutom är jag ledsen för min idiot till sambo har gått och blivit vegan och därmed bryter han vår högtid med att gömma brittiska chokladägg för varandra som vi ägnat oss åt i..2 år, men ändå. 
 
Jag sitter i detta nu i min onepiece och tittar på Jesus Christ Superstar. Detta är den första musikal jag någonsin sett. För jag räknar inte Glee och High School Musical och sånt. Jag kan inte säga att jag fattar grejen med detta. De säger ju för fan ingenting?! Musiken är lite catchy dock. Jag vet för övrigt inte hur jag lyckats undgå att se någon musikal. Jag har liksom inte ens sett Greace. Jag bara kan alla låtar, typ. Nu ska jag gå för jag har absolut inget att säga. Dessutom ska jag städa köket. Hej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0