Your brain was last seen going for a ride, and would you sign an autograph for my daugther Lauren? Cuz she adores ya, but I think you're shit

Ni vet när en vill ha en en låtrad som rubrik och så är den för lång? Och sen har en den ändå för vafan det är ju fysiskt möjligt i alla fall. Just det.
 
Enda anledningen att jag bloggar just nu är för att jag väntar på att senaste episoden av Bitten ska laddas ner på denna dator. Sen var det nåt roligt jag skulle berätta, men det har jag glömt. Så klart. I vilket fall har vi bokat hotell för Håkan-konserten nu. 2 månader innan. Så vi kände att det var dags. Dags var det verkligen för allt var nästan fullt. Vi insåg dessutom att vi är vääldigt bortskämda när det gäller att bo på hotell. Vi ville ha något som fick oss att känna att det var lite lyxigt, och eftersom vi bor på hotell rätt ofta måste det vara väldigt lyxigt. Vi skulle boka en svit med jacozzi på rummet. Ååh det hade varit underbart. Tyvärr var det fullt där. Det fick bli en svit på ett annat hotell med egen terass och ca dubbelt så dyrt som vi är vana vid, så det får fan vara bra. Som jag läntar! Nu ska jag avsluta detta inlägg som typ var kortare än sin egen rubrik. Bye!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0