I'll order a bigger pizza

Ännu en myskväll med Felicia i torsdags. Vi introducerade henne till InterCity's episka linsgryta och tittade på Paranormal Activity 2. Den första såg vi på ett halloweenparty för måånga år sen. Det börjar kännas som att Felicia sover mer på vår soffa än hemma. Men det gillar jag. I lördags gick jag inte ut, ha! Kort och konsis...koncis? vet ej... sammanfattning av de senaste dagarna. I dag har det inte hänt något. Har städat och grejer.
 
Rolig sak som hände i dag dock: InterCity har sovit rätt dåligt de senaste nätterna och var följaktligen jättetrött tidigare i kväll när vi låg i sängen och gosade. Han somnade hela tiden och jag försökte hålla honom vaken. InterCity har den fascinerande förmågan att bedyra att han är vaken för att sedan börja snarka literally 3 sekunder senare. Följden blev följande dialog:
- IC, don't fall asleep!
- No, it's ok. I'll order a bigger pizza.
- ...What?
- I'll order a bigger pizza!
- WHAT?!
- I'll...oh..nevermind.
 
Nu skall jag sova. Ty jag har skaffat mig en dygnsrytm värd namnet. Orimligt stolt. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0