Det går så fort

Ligger i vår stora säng och tänker på hur fort tiden går. Det skrämmer mig. Det känns på riktigt som att jag helt plötsligt ska komma på mig själv med att vara 85 år och döende. Paniken ökar när jag tänker på att jag förmodligen inte kommer få bli så gammal. Med 50% rusk att drabbas av cancer innan jag fyllt 40 är väl oddsen sådär. 

Men tänk bara. Det är redan 4 år sen jag träffade InterCity för flrsta gången, om den nu räknas. Det är ganska precis 2 år sen jag träffade honom för andra gången. Den natten när jag hade varit på Kelly's och träffade honom när vi skulle fyllekäka. Redan 2 år sen mitt liv bytte riktning helt. Det är lite mer än ett år sen vi flyttade ihop. Jäklar. Och vi har varit tillsammans i 8 månader och 2 dagar. Det är 1 år och 3 månader sen jag gick ut gymnasiet. 4 år sen jag började. 4 år sen jag flyttade från den där ön jag alltid hatade. Startade mitt eget liv. Det är 1 år och 10 månader sen jag lämnade Obvious. Har givetvis inte ångrat det en sekund sen dess. Det är mer än 2 år och 8 månader sen D-Moll lämnade mig. Jag har utvecklats och gått vidare med mitt liv på ett sätt jag inte trodde var möjligt. Och allt har gått så fort.

PS. Jag är värdelös på datum och ännu sämre på matte. Jag har säkert fått minst någon siffra fel. Ha överseende.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja tiden går skrämmande fort😄 Jag trodde ni blev tillsammans på nyårsafton. Men jag kan ha fel. Ha det bra

Svar: Vi blir tillsammans 1/1-14
overkills.blogg.se

2014-09-04 @ 00:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0