En vecka!!'

Jag vet att jag bloggade i går, men ville verkligen ha ett inlägg med den rubriken. Dessutom så får jag väl passa på nu innan för sen lär det ju inte bli så mycket.

Jag är inte alls lika säker på att jag kommer gå över tiden längre. Hela dagen i dag har jag känt ett extremt tryck nedåt. Som om något ska ramla ut när som helst. Jag vet inte, men det känns helt enkelt annorlunda. Men det är nog åtminstone mågra dagar kvar. Dessutom kan jag ha helt fel. I morgon får det i alla fall inte komma någon bebis för då ska jag äntligen träffa en ögonläkare angående mitt stackars ömma och ljuskänsliga öga. På fredag har jag ett möte inbokat, men sen är min kalender helt tom fram tills beräknat datum. Då ska jag bara sova precis så mycket som jag känner för och samla alla krafter jag har. Det var sista dagen på dagvården i dag. Jag har inte bloggat så mycket om den men den var faktiskt riktigt trevlig. Nu gäller det bara att försöka göra ca ingenting utan att bli galen av det. Har verkligen trivts med den senaste månadens uppbokade kalender. Men det ska nog gå bra. Hoppas jag. Min kropp strejkar och behöver vila. Jag har ont exakt överallt. Dock mår jag väldigt bra psykiskt. Nu ska jag sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0