2 veckor kvar!

I morgon går vi in i vecka 39, jag och lillan. Jag tror att hon börjar tröttna på att vara därinne. Hon har i alla fall blivit mycket brutalare mot min stackars insida på sistone. Hon får små utbrott med konstant, brutalt sparkande som varar i säkert 10 minuter år gången och är väldigt våldsam i allmänhet. När hon kommer åt vissa punkter måste jag bita ihop för att inte skrika. Jag misstänker att hon har givit mig ett antal blåmärken på livmodern. Och ja, detta är fullt möjligt. Jag är mest glad att hon inte brutit några revben på mig än. Just nu är det mest runt naveln som jag får ta stryk. 

I dag är jag hemma från dagvården eftersom jag har migrän, igen. Är också väldigt förkyld, men sånt går ju att leva med. Jag har spenderat dagen i sängen och på soffan och har bara ätit choklad och druckit julmust på hela dagen. Låter kanske rätt mysigt men känns lite dekadent. Har känt mig allmänt miserabel hela dagen. De senaste dagarna har, av flera anledningar, känts mycket lättare och bättre än på länge. Har dock en känsla av att det vänder nu. För inget kan ju någonsin få gå bra annat än tillfälligt. Mej, jag är inte alls bitter. Jaja, jag har min lilla sadist till bebis i alla fall. Jag älskar henne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0