Precis vad jag behövde

Jag har, åtminstone om en ska tro vårdguiden, fått en fraktur på ett av revbenen på höger sida. Ja, lillan har alltså sparkat sönder mitt skelett. Just my good luck. Men trots att jag får ont när jag andas djupt, skrattar, nyser eller hostar och trots att jag inte kan röra mig utan att stöna av smärta kan jag inte låta bli att känna mig lite stolt. Det är min starka dotter det! 

De gör ingenting åt lättare revbensfrakturer så jag kommer få vänta ut skiten. Men det brukar kännas lite bättre efter Någon vecka säger dem, även om det kan ta månader att läka. Och InterCity passade just helt oombedd upp på mig med både Cola och Ohboy. Så jag klarar mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0