Okej?

Så... Av en slump googlar jag min egen text "Finns, bara inte hos dig" och hittade något intressant. Under alias The One In Black hittar jag flera av de dikter mitt ex skrivit. Vad mer är, jag hittar texten nämnd ovan. Direkt kopierad och publicerad på hans account i hans username. 
 
Jag tycker det är intressant att någon är så besynnerligt besatt av mig att han inte bara använder mitt username (fast annan färg) utan också kopierar mina blogginlägg och publicerar deM i sitt namn. Jaja Tommy. Mysigt att du gillar vad jag skriver. :P hade även fått en kommentar på texten på hans account så deverkar vara fler som gillar det. Sweet!
 
Vill ni se med egna ögon har ni länken här:
http://www.lyriken.se/665/jag-finns-bara-inte-hos-dig.html
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

WTF, jag som tyckte ha nvar bra på att skriva??

2013-05-09 @ 21:13:03
URL: http://frozentwilight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0