Lite för nära

Låtsas vara hård, kall och säker. Ilastas på heltid, övertid. Övertygar nästan mig själv. Men Men det borde inte lura någon. Det borde höras hur jag alltid hör dig. Syndas hur jag alltid ser dig. Du har min uppmärksamhet till 100 och det borde vara uppenbart. Jag ser på dig lite för ofta, lite för mycket. Alldeles för intensivt. Ibland tittar du på mig. Jag hatar det. Tappar fokus. Det är bara då jag inte kan funktionera. Annars går det nästan bra. Ibland undrar jag hur jag kan prata med andra och observera dig samtidigt. Det är en bedrift i sig

Kommentarer
Postat av: d-moll ;)

I second this so much it´s not even funny...

2013-05-06 @ 08:46:57
URL: http://hopelosthead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0