Jag finns, bara inte hos dig.

utbrott. Avbrott. Inbrott. Uppbrott. Svarta ord på vit glasklarhet. Besvikelse. Mer besvikelse. Ovana försök att krypa intill dig igen. Misslyckas. Finns. Finns i tystnaden efteråt. Finns här. Finns där du inte är. Lever, bara inte där du är. har inte ont där du inte är. Finns, bara inte hos dig. Andas hos de andra. Lever för mig själv och honom. Jag finns, bara inte hos dig. Inte i oss. Fast jag vill. Försöker. Trött på besvikelsen. Trött på att få det krossat igen. Skärva för skärva. Allt för mig. Inget för dig. Besviken. trött på det. dig. jag är ingen jourtelefon. Är inte BRIS Eller beroendeenheten. Jag är kött och ben och blod och bultande hjärta. Jag fiinns, bara inte hos dig. Inte längre. Inte alls. Det är för kallt här. I en person som tillhör någon annan. Ingen plats kvar för mig. Hade aldrig någon. var aldrog någon. Vill helst inte se dig alls, fast jag vill vilja. Var vacker. Var rare. Var inte så dum. Se oss inte så. Se mig inte så. Se mig som du skulle gjort. Hört mig inte besviken.

Kommentarer
Postat av: A-Moll

Too late for everything, think not back, not at the future but Now

2013-05-01 @ 02:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0