Tickets booked!!!

Idag måste vara den internationella prata i telefon-dagen. Det började med att E ringde runt 4, något det vanligtvis brukar vara jag som tar initiativet till. Awesome surprise indeed. Efter att ha pratat med henne i några timmar får jag SMS om att C har försökt nå mig. Jag skriver SMS till honom och säger att jag är i ett annat samtal och att jag ringer upp när jag är klar med det. Efter en stund ringer även S, och jag får skriva något liknande till henne. När F ringer strax därefter ger jag upp och lägger på med E med ett löfte att ringa upp när jag är klar med min telefonkö. Jag ringer upp F och detta resulterade i bokade Londonbiljetter! Glädjen är stor. Vi har även bokat vandrarhem.
 
Resan kommer gå till såhär: Avresan kommer ske från Göteborg den 7:e maj med Ryan Air. Anledningen till att vi åker från Göteborg och inte Stockholm är att både jag och F kommer att befinna oss i Skara helgen innan för Organisationsträff med alla US Styrelser. Detta är från fredag till söndag, och sedan sover jag hos F och M söndag-tidig tisdag morgon. När jag säger tidig menar jag tidig. Vi måste åka typ halv 5 för att hinna till vårat plan från Göteborg som går samma förmiddag. Flighten tar 2 timmar, och sedan blir det buss ut till vandrarhemmet som heter Astor Viktoria. Gångavstånd till Big Ben, det var ungefär det jag fick ut av F's långa utläggning om läget. Incheckning där sker vid 2 på eftermiddagen, och sedan vet jag inte vad som händer. Det blir nog en hel del krogbesök, shopping samt besök på Kings Cross Station (ofc) och andra tågstationer (obviously, it's F) för vår del. Fligthen hem går på fredagen, och det blir sådär hysteriskt tidigt igen. Här har vi planerat att inte boka något vandrarhem utan befinna oss på en krog hela natten för att sedan dra till flyget. Givetvis, det är ju sista kvällen. Sedan åker vi till Skara från Göteborg igen, och jag skulle tro att jag åker därifrån på lördagen. Eventuellt följer F med till Stockholm för något han skulle göra.
 
När vi väl beslutat allt detta började vi prata om andra saker, och samtalet tog 1 timme och 40 min. När jag lagt på där ringde jag upp S som under samtalets gång tjatat på mig ett antal gånger att lägga på och ringa henne. Det hon i princip ville säga var att det är den internationella Emo-dagen på torsdag och att man ska skära sig. Efter en stunds flummande la jag på även det samtalet, och nu väntar jag på att antingen C eller E ska ringa upp mig. C hade något att berätta. Jag är mycket exalterad över detta faktum. Spännande!
 

Kommentarer
Postat av: emma

jag skojar bara. Grindcore är sämre än bluesmetal. bara så du vet.

2013-03-27 @ 02:48:38
URL: http://hopelosthead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0