Svar till Caroline

När ska blogg.se införa svara-knappar. Känns så dumt att besvarà kommentarer i inlägg.
 
jag ser din fråga som enkel att besvara. Jag nämner inga namn. Vet inte om det är utläggningen mot min ex-väninna du syftar till eller det om min klass? Om min ex-väninna sa jag ingenting förutom vad hon säger om mig. Hur detta blir uthängning är bortom mitt förstånd. Blir det också uthängning när Vjag t.ex berättar om sexismen jag blivit utsatt för på t-banan eller om personen som kritiserade mina kläder? Nej. Något måste man få skriva om.
 
Är det det jag sa om min klass du syftar till är jag ändå inte med. Hur kan jag kränka någons integritet om jag inte nämner namn eller ens nämner någon enskild individ. Anser du att jag hängt ut hela min klass genom att tala om att de kritiserat vår lärare? Det gör inte jag.
 
I mitt inre undrar jag var världen är Påväg när inte ens anonymitet är tillräckligt anonymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0