Livsrapport från "Använd idiot."

Obvious är igång igen. Härligt. Om möjligt ännu mer IQ-befriad än tidigare. Så IQ-befriad att jag inser att det inte är någon vits med att skriva något svar till människan. För att kunna svara upp måste jag sjunka till hens nivå, och jag har mer självrespekt än så. Jag har bara En sak att säga till dig.
Du känner dig trygg bakom din lilla dator/mobil-skärm va? Ingen kan spåra dig, right? Fortsätt tro det du. Trots att "ingen älskar mig" så har jag flertalet vänner som kan spåra din IP-adress. Plus polisen då. Så du... Jag vill inte höra ett ord till från dig. Se det som ett hot.
 
Livet härborta går bra. Jag har nämligen inte haft anledning att ångra beslutet jag fattade i torsdags. Människan har varit väldigt tydlig med sina true colours de denaste dagarna. Bättre att se dem nu än aldrig I guess. Stärker bara min övertygelse om att hen inte hör hemma i mitt liv. Tänker rumstera om lite i mitt liv i allmänhet. Slänga ut det ruttna och ta in sånt som ger energi. Mina underbara vänner, resor och annat fint. Det känns bra. Vad är meningen med att ha makten över sitt eget liv om man inte använder sig av den? Om man håller fast vid ohälsosamma personer och vanor. Så ja, livet går bra. Har en awesome helg att se fram emot. Innan det har jag en skolvecka med mina flickor. Perfektion.<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0