Liten analys av vår lilla Obvious samt Londonplaner

Människor och deras konstiga psykologi intresserar mig. Inser ni hur konstiga vi människor är egentligen? Just nu syftar jag på fenomenet jag funderat på en stund nu - att aktivt följa och läsa bloggar som skrivs av människor man hatar.
 
 
Ingen har väl missat att min ex-väninna tycker rätt redigt illa om mig. Samma gäller Obvious. som förvisso kan vara hon, men jag tvivlar på det. Dock har jag mina aningar om vem det är och det får polisen ta reda på. Så ja Obvious, fortsätt skriv du. Det ger bara mer att utgå från. Hur som helst. Det var inte det jag skulle prata om, utan det faktum att dessa människor båda läser min blogg. Varför? Det gör mig inget. Faktiskt. Visst, jag skriver rätt personligt här. Men jag står för det. För både mina vänner och mina ovänner. Obvious försöker använda det emot mig, och ni ser ju i kommentarerna hur bra det går. Jag blir ju så hysteriskt ledsen som ni kan förstå. Sarkastiskt tonfall där. Men nu kom jag från saken igen. Min stilla undran är: Varför i hela fanskapet lägger de ner energin? Speciellt Obvious. Jag hade ingen aning om att det ens existerade människor som har ett så hejdlöst tråkigt liv att de finner något nöje överhuvudtaget i att gå in på någons blogg och med jämna mellanrum skriva hysteriskt IQ-befriade och allmänt failade kommentarer och på allvar tro att någon ska ta illa upp. Jag tror jag har skrivit det förr, men jag skriver det igen. Jag blir inte ledsen. Däremot blir jag irriterad för att människan seriöst tror att hen är bra på det där med nätmobbing. Det kanske finns kurser någonstans. Vad vet jag. Men varför lägga sin energi på det? Har ni inte roligare saker för er än att läsa min blogg och tänka på hur mycket ni hatar mig? Seriöst? Typ..Ett liv eller så?
 
Det var nog det jag hade att säga i saken tror jag. Och förresten, tack Emma.<3 Du har väl rätt som vanligt antar jag. Men jag vill göra något goddamnit! Jag undrar var min iPhone tog vägen? Där. Jag låg visst på den. Smidigt Hannah. Jag ligger här i min Twin-size med min laptop och knarkar Du Måste Finnas. Jag vet inte vad det är med den, men jag älskar den big time. Har haft en kort och trevlig dag i skolan i dag med mina flickor. Jag älskar mina flickor.<3 Har även spekulerat i huruvida jag kommer kunna gå på L's studentskiva eller inte. Han är verkligen awesome och jag vill göra det, men jag tror att jag är i London med F just då. Gråt i ögat. Men det löser sig nog på något sätt. Antingen får jag fråga F om vi kan flytta fram resan något, eller så får jag helt enkelt se det positivt och tänka på att jag kommer vara i fucking London!! Med F!! Orimligt glad är jag. Detta påminner mig om att jag måste till polisen och fixa pass. 400kr ska det kosta, och jag har levt lite snålt den är månaden och borde därför ha råd. Ska lägga undan pengar för F så han kan boka biljetterna också. Sen ska jag börja spara pengar för mat och boende. Detta samband med mina nödvändiga besparingar inför studenten gör att det kan bli lite svårt att få ihop allt, men det är fan fucking värt det! Gud vad jag svär här i min blogg. Inte okej. Men jag är exalterad as fuck. Men..igen. Det kommer att bli awesomarare än awesomeast. Jag undrar om jag ska passa på att köpa min studentklänning när jag väl är i London. De har ju så att säga något större utbud än vi har här. Men jag måste tänka på min packning. F har sagt att vi ska undvika att checka in något bagage och försöka ta det vi har som handbagage. Jag vet inte varför men han har flugit med Ryan Air förr så han borde veta. Kanske blir man av med bagaget väldigt lätt. Eller så blir det mycket dyrare då. Vi kommer hysteriskt billigt undan med flygbiljetterna i alla fall. På de pengarna kommer man bara halvvägs mellan Visby och Ängelholm för de pengarna. Jämför med det eftersom det i princip är den enda erfarenheten av flygbiljettsbokning jag har. Nu kom min migrän tillbaka. Hoppas den får mig att falla död till denna mark, som Obvious skulle uttrycka det. Och hahaha! I can't Believe I just did that. Jaja, ska man ha en (något failad) hatare på halsen ska man väl få ha lite roligt samtidigt. Jag är trött och vill sova. Har redan gjort det typ 1,5 timme denna eftermiddag, och det är inte bra. Kommer förmodligen innebära att jag inte kan sova i natt. Screw it. Men skitsamma! Veeeet niii? Jag ska till London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0