I dare you to challange me

Sitter här på en lektion i Hästkunskap. Jag ska egentligen inte varah är. Det är inte min klass och jag har redan läst kursen fast jag inte skulle ha gjort det. Man kan ju undra varför jag är här då. Det är inte så att jag är överdrivet intresserad av repidition, och det är den lärare jag avskyr mest av alla. Men jag har inget annat att göra. Om man slutar vid lunch och bussen går hem vid 4 får man helt enkelt sysselsätta sig själv. Jag sitter längst bak och lyssnar inte på vad läraren säger, så det känns ungefär som alla andra lektioner jag brukar gå på. Jaja, jag vet precis hur viktigt det är att fölet får i sig råmjölken inom ett par timmar. Blablabla.

 

Det häar inte hänt så mycket sen sist. Förutom attj ag varit på USS Styrelsemöte. Vi åt thai-mat, flummade och var seriösa litegrann. Är det såhär det kommer att vara så kommer jag gilla att sitta i styrelsen, Jag kom hem sent igår och fick inte så mycket sömn. Detta resulterade i en grinig Hannah i skolan idag. Stackars Sarah och Liz. Jag har absolut ingenting att säga här idag. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0