Haters gonna hate aren't they?

Hej kära läsare!
I dag tänkte jag behandla fenomenet "För mycket fritid." På inlägget "Hannah är..." fick jag in en mycket charmig kommentar i namnet Obvious. Redan där blir jag ställd. Med tanke på kommentarens innehåll verkar detta vara en människa som inte tycker värst mycket om mig. Eller rent av ogillar mig väldigt mycket. Den enda som har anledning att göra det (eftersom vi bråkat ganska grovt) är min ex-väninna. Men jag kände att inte ens hon är så barnslig att hon skulle önska mig bröstcancer. Därför frågade jag henne, och fick ett nekande svar. Om man ska tro henne, vilket jag väljer att göra, är det alltså inte hon. Så nej..Obvious är det alltså inte. Inte på långa vägar. Faktum är att jag inte kan komma på någon annan som skulle ha anledning att ogilla mig så starkt. Det faktum att människan verkar tro att jag ska veta vem det är ser jag som väldigt intressant.
 
Sen för att prata lite om vad hen faktiskt sa... Vad fan var det där? :D För det första har du inte ens lyckats få den enkla meningen rätt, för det andra... Alltså, jag vet inte ens vad jag ska säga. Jag får flashbacks från 7-8:an när killarna i min klass gav sig på mig för att jag var annorlunda, något jag förövrigt älskar att vara. Standarden/kvalitén på den här förolämpningen är i ungefär den klassen. Hur gammal är du? Vill du att jag ska ta illa upop får du nog hitta på något lite mer classy. Det enda du faktiskt uppnår här är att få mig att tycka att du är patetisk, att du inte kan skriva samt att du ser cancer som något bra - något jag förövrigt har lust att halshugga dig för. Inte för det du sa till mig, utan för vad du genom det säger om cancern som fenomen. "Bröstcancer FTW!"? Well, vi får väl se vad du säger när det drabbar dig eller någon du bryr dig om.
 
Sådär ja. Nu när jag lagt betydligt mer energi på det där än det förtjänade så går jag vidare till lite mer vesentliga saker. I helgen blir det årsmöte med USS. Omval till styrelsen och bo på vandrarhem. Yaay! Jag har kandiderat, så det ska bli kul att se hur det går. Ska bli kul att se vilka som kommer också. Jag har bara koll på ett fåtal.  Förhoppningsvis blir detm ånga awesome människor. Jag är hungrig! Jag måste hinna äta något innan jag drar. Jag får väl göra det på vägen kanske. Förutom det här är det inte så mycket nytt att nämna. Livet fortsätter som det gjort ett tag nu. Det är väl det livet är bäst på antar jag. Återkommer efter helgen med en skildring av hur det gick för mig. Älskar er.<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Okeeeeej! Vilken... Spännande människa, och vilken spännande kommentar... Verkar... En smula hjärndött!

2013-03-09 @ 09:57:21
URL: http://ismen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0