Hannah är...

När jag som bäst höll på att läsa en väns blogposts från 2005 (stalker much?) hittade jag en övning som jag tyckte var så hejdlöst underhållande att jag ville göra den själv. Eller övning och övning. Övningar är ju till för att man ska öva på något, och det här är ganska meningslöst. Skitsamma. Det hela går ut på att man ska ta sitt förnamn, googla det tillsammans med ordet "vill" och se vilka fina påståenden som kommer upp om en. Jag försökte googla "Hannah vill", men då mitt namn har en engelsk stavning fick jag bara upp engelska sidor. Försökte istället med att söka på "Hannah wants", men givetvis skulle någon konstig sångerska tvunget gå runt och heta så. Provar med "Hannah är", och här är mina resultat:
 
Hannah är hemma från sitt utbytesår i Shweiz!
- Är jag? Trevligt. Har aldrig ens varit där men jag kanske ska satsa på det?
 
Hannah är ett bra ställe i San Ignacio att äta.
- Oh really now? I'll..I'll just..bye...
 
Hannah är ute efter revansch.
- Totally! They wanted to eat me, goddamnit! Var förresten bra det här, nu vet jag hur revansch stavas. Jag stavade det alltid som på engelska: revenge.
 
En liten Hannah är född...
- ...No shit?
 
Hannah är ofta helt rabiat och blir helt galen när vi t.ex ska sätta på en videofilm.
- Jag bestämmer. JAG!
 
Hannah är Patrik Ekwalls nya kärlek!
- Borde jag veta vem människan är? Det låter bekant...
 
En full Hannah är rädd för spöken...
- Detta är då ögonblicket då jag måste erkänna att jag är ganska spirituellt lagd. Spiritistisk? Spirarir...skitsamma. Men när jag är full... Då brukar jag mest vara upptagen med att irritera folk och utsätta mig själv för risker.
 
Hannah är 10 år - och har bröstcancer.
- Varken eller hopefully.
 
Hannah är uppväxt med musik och med en fantastisk, unik röst...
- Continue... ;)
 
Hannah är en Border Collie!
- Nah, guys you got that wrong. Hannah HAR en Border Collie.
 
Hannah är en stabilt byggd säng som passar framförallt brukare med mycket oro och rastlöshet i kroppen.
- Okej Google. Nog för att jag låter folk ligga på mig då och då (dåligt sexskämt) men jag skulle inte definiera mig som säng. Och för folk med oro och rastlöshet? Vad är jag? En vandrande terapi?
 
Hannah träffar Jens, som låtsas vara lärare och säger att han gillar hennes dikter.
- Min lärare i Sällskapsdjur heter Jens... Är deth är illa? Han har dock aldrig varken läst mina dikter eller sagt något om dem.
 
Hannah är ute efter Viktor och vill hämnas.
- Okay...Ehm...Sorry Emma? Don't kill me?
Hannah är världens vackraste bulldogg.
- Jamen tack! Jag..wait, what? Tänk om folk ville sluta kalla mig för olika hundraser. Och någon bulldogg vill jag verkligen inte vara! Usch!
 
Hannah är världens sötaste giftorm.
- ...Jag tror jag sätter mig i ett hörn och surar någonstans.
 
Hannah är ny program-ledare i Big Brother.
- Åh! Äntligen något jag vill vara. Tänk vad kul att såga alla patetiska jävlar. Tjoho!
 
Sökes: Bilder på Hannah i Ensam mamma söker!
- Okej. Nog för att jag har tre ungar (tydligen) och är hysteriskt sexig, men det där är ju bara creepy!
 
Hannah är bland annat engagerad i att förändra attityd och påverka livssituationen.
- Tja.. Varför inte?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Obvious

Bröstcancer FTW! Hoppas att det drabbas :D

2013-03-08 @ 00:51:42
Postat av: FelleFelicis

Haha, det roligaste är att jag kan höra dig reagera på allt xD
Jag skrattar så jag gråter <3

.....Hahaha!

2013-08-11 @ 01:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0