jag har det bra och så

 Vi har natt här i huvudstaden har jag hört, och jag skriver varken på min iPhone eller min laptop som jag brukar. Jag skriver på min sprillans nya iPad, och det trådlösa tangentbord jag köpt till den, Det går nästan lika snabbt som på en vanlig dator, Måste bara vänja mig vid att ä skrivs som control och l, och å skrivs som control och n, Det är priset man betalar för litet, mobilt anteckningshjälpmedel, Jag är så över datorer känner jag. Man vänjer sig fortare än man kan tro.
 
Klockan är strax efter 4. Jag mår ganska illa, Vet inte om det är bra eller dNligt. Kanske är det självförsvar. Kanske någon form av process. Jag vet inte. Bryr mig kanske inte ens. Men illa mår jag. Samtidigt älr allt väldigt fint. Jag har köpt en iPad, en ny väska, klippt mig. I morgon ska jag träffa Avi, och sen åker jag. Det älr bra. Jag behöver och ser fram emot det. Jag måste komma ihåg att boka biljetterna i morgon. Allt går bra. Väldigt bra. Men ja, jag saknar dig. Givetvis gör jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0