I know you're fine but what do I do

Allt handlar om att jag är trött på att stå i vägen för dIg. För vad jag än gör är det ändå bara fel. Jag kommer nära, du säger att det blir för intensivt. Jag backar, du säger att det ärr tomt. Vill bara höra att jag gjort bra ifrån mig, men det kommer inte hända. För jag kommer alltid få höra vad jag gjorde mot dig. Jag kommer alltid få skulden när du är instabil. Att jag har förändrats spelar ingen roll. Jag kommer aldrig få chansen att förlåta mig själv. Kommer alltid att känna mig ful, äcklig och desperat i din närvaro. För jag tvivlar på att du ens tycker om mig. Inte egentligen. Det verkar i alla fall inte så. Och jag är trött på att tvinga mig på dig, på att vara dina mixed emotions. För Vad jag än gör är det fel. Du säger att du inte förstår varför vi foetätter försöka. Är det så tycker jag att du ska sluta med det. För du behöver inte mig. Det har du aldrig gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0